fredag 20 maj 2011

I kind of like your style..

Jag kan inte riktigt föklara det, men av någon anledning så är jag lite svag för grabbar med den här looken som Slash o Axl körde på G'n'R tiden. Lite glam, mycket rock...allt var inte snyggt herregud det vet jag. Men jag blir alltid lite varm i hjärtat då jag ser killar som klär sig såhär..haha..
Då jag jobbade på Beyond Retro kom det alltid in ett gäng grabbar i 19-20 års åldern som såg ut som om de var tagna ifrån 80 början av 90talet i stilen. De var en blandning av G'n'R o Mötley Crüe o såg helt fantastiska ut=) Zebratights, långt hår o boots, eller tighta jeans, boots, nitbälte, bar överkropp o sjal på huvudet..
Jag blev alltid på bra humör då jag såg dom o det blir jag även av dessa bilder.


 


Den här bilden o looken ääälskar jag!=)

Inga kommentarer: