söndag 15 maj 2011

Ett besök på museum..

Var en sväng på museet igår för o kolla in en fotoutställning som eleverna på Forsa Folkhögskola håller i..
 De fanns en del riktigt fina bilder, däribland dessa två nedan..det var lite svårt o fota bilderna..det blänkte så mycket..

 Jon E kom förbi en sväng han med o vi diskuterade skärpa o tyckte typ olika om alla foton=P

 Bredvid en fotoserie, som jag egentligen inte tyckte så mycket om alls hängde dessa två lappar..DOM gillade jag=P
 Lite annorlunda bröllopsbilder, som jag mest störde mig på..men men..
 Den här bilden älskade jag o de andra bilderna som hängde bredvid, det var rätt mycket photoshop, men riktigt snyggt gjort.. Den här ser ju ut som om den är tagen ur nån Japansk rysare eller nåt. De andra bilderna blev det inget kort på..det blänkte så mycket..
 Vi gick en sväng o kollade in gamla Jesse på korset..
 O bilder på en fantastisk marmorskulptur som en tjej som heter Diana Andersson gjort. Över sex ton vägde den o var helt otroligt fin..

Det var en del av gårdagen som jag spenderade med min mamma o moster. Efter museet så for vi vidare till Folkhögskolan för o kolla in modevisning som eleverna på Design o Mode höll i. Bilder därifrån kommer sen..

Inga kommentarer: