söndag 8 maj 2011

Jhonny boy 30 år..

Igår var det dags för o fira finaste Jhonny som fyllde 30 år..
Vi var ett stort gäng som skulle samlas på Texas BBQ Saloon för o fira grabben=P
Jag satte i två blommor i håret o promenerade ner..
Koffe o Linda var med, glada som få..
..o vackraste Lena=)
Kicki  kom i sin nya kortklippta frisyr som hon är görhet i;) o hade med sig Kenta som sällskap..
Jhonny var taggad o körde lite italianolook med hårig bringa som stack fram=P 
Oskar ser ni i bakgrunden..
Stefan, Erika o Magnus(som jag inte har en aning om vad han pysslar med=P)
En riktig italienare=P Pierre
Inne på Texas är det väldigt inspirerat av USA såklart o fullt i grejer, kort o lustiga grejer i tak o på väggar..
..lite läskig o makaber tycker jag..men samtidigt fin=/
Jack Daniels flaskor som ljusstakar, är snyggt tycker jag...helst då de är indränkta i stearin..har ett par hemma som jag håller på o försöker få rätt look på..
Jhonny o Annso=)
..några cowboys..=P
Jag o älsklingen..
Koffe o Lindis som åker till Grekland idag, där det är sagt att det ska vara 13 grader varmt o regn!=/ Håll tummarna för dom att vädret har fel!
Jhonnys syster Anna o hennes kille Magnus..
Det dracks rosé..
..o vi sjöng..

..hurrade..
..o skålade..
Grattis Jhonny boy!=D
Sara o Andreas var med, Andreas som vi alltid sagt är vår egen Magnus Betnér=P.syns inte så jättebra här, men de är lite lika varandra!=P
En av förrätterna som några beställt, var bland det ynkligaste jag sett.. Vitlöksbröd som man kan ta i en tugga!=P
Det här käkade jag, kycklingsallad i friterat tortillabröd med guacomole på sidan..mums!
Nisse tog en Dolly Parton platter..med väääldigt mycket ost på..
Det blev lite presenter, av Magnus o Erika o några till så fick Jhonny ett presentkort vart han ville..för o köpa något till huset han o Annso o Noelle ska flytta till i sommar!=)
=)

Jhonny bjöds även på en god kaffedrink av restaurangen eftersom han fyllde år!=)
Sen då mörkret föll, alla hade ätit upp o några hade åkt hem..
..så satt vi kvar en liten stund o pratade o drack..min kamera började inse sina begränsningar utan blixt o vi funderade på vart vi skulle fortsätta kvällen.
Vi gick sedan vidare till August o dansade lite..men inga fler bilder togs, måste införskaffa en blixt snart nog känner jag!
En toppenkväll, med en massa toppenmänniskor!

Inga kommentarer: