måndag 16 maj 2011

Rött o rosa..

Mitt badrum är så litet, att om man kommer in genom dörren kan man slå sig ner på toalettstolen direkt till höger, reser man sig sedan därifrån har man på två steg klivit in i duschen. Så den är inte stor, men vad ska jag med ett stort badrum till egentligen??
Iaf, så här ser det ut i mitt badrum...lite detaljer osv..
 Retro reklambilder pryder en av väggarna.. 
 Nästan allt i går i färgerna rött o rosa, förutom den lilla sopkorgen på handfatet..den fick jag för övrigt av en fin kompis då jag gick i gymnasiet..hittade den för nån månad sen då jag rotade bland gamla grejer.=)
 Bakom o ovanför toalettstolen, sitter två bilder jag köpte i Paris..den ena insåg jag ju då jag kom hem därifrån att den var på tyska=P Men men, fin är den iaf..
I hörnet hänger en kruka som jag fyndat på loppis för en tia o en murgröna i plast(eftersom en riktig förmodligen skulle tvärdö här inne i mörkret=P
 Bakom mitt leopardmönstrade duschdraperi, hittar man förstås duschen, men oxo en hjärtmönstrad borste att skrubba kroppen med o en liten djävulsbadanka som bara har för uppgift att vara fin o få mig o le=P
 Lite blommor här o var, både prydnads o hår blommor, finns det..alltid lika fint..
Till att hålla mina tops har jag en liten vit tyggrej med rosa dödskallar på som jag fått av min storasyster en gång i tiden..
 ..o för mina ob så fick min lilla glasburk som jag fyndat på loppis för ett tag sedan rycka in..mycket finare än o ha dom i deras egna förpackningar..
På golvet har jag en röd plasthurts från Ikea som gömmer lite smått o gott, en liten smideshylla för mina parfymer o längst ner en burk fylld med roliga örhängen o lite andra smycken..o självklart en röd matta, som jag ibland varvar med en rosa=P
 Så ja, det mesta går ju i rött o rosa o snart ska även mitt badrumsskåp bytas ut mot det här fina röda som jag fått av Nisse som han i sin tur räddade hemma hos en kompis till honom då de tänkte göra sig av med det..=D Det är lite slitet, men det är ju så fint, så rött=P Plus att det är lite större än det jag har, vilket innebär mer plats=)
Jahapp..så kan ett litet badrum se ut hemma hos mig=P

Inga kommentarer: