tisdag 17 maj 2011

Mardrömmar..

Jag har inte sovit bra nu på flera nätter, varför? Jo, mardrömmar..=/ Vaknar flera gånger med hjärtat bankade  i bröstet o svetten som rinner i pannan. Jag blir jagad i drömmarna, någon tittar på mig då jag sover o jag kan inte röra mig eller öppna ögonen men jag vet att någon är där, jag ser någon i min lägenhet men ser inte vem det är o han försvinner då jag närmar mig..det är en bråkdel av vad jag drömmer. Det är flera olika scenarion, men alla lika stressande o jag är så sjukt trött nu att jag bara vill gråta!=( O jag svettas o fryser då jag är vaken pga sömnbristen o jag känner mig klen...Va faan!=/
Ja, nu ska jag åka till jobbet...inte med min bil, för av någon konstig anledning så har jag inte råd o tanka den förrän lönen kommer=/ Smidigt Cathis..
Jäkla skit!

Inga kommentarer: