torsdag 12 maj 2011

Fotokurs..

Av någon anledning har bloggen krånglat idag o igår!=( O av någon anledning så försvann två av mina inlägg. Publicerar dom igen iaf så kommer lite nytt snart.=)
I mina funderingar igår över om jag borde göra något nytt i mitt liv, så satt jag o sökte på sommarkurser o fotgrafering. Jag hittade en här i Hudik på Forsa Folkhögskola, där jag tidigare studerat ett år på en textillinje. Men den kursen var under samma datum som Peace and Love...så det fallerade ju tyvärr=( Men hittade sedan en fotokurs på ett antal tillfällen i Sundsvall via Medborgarskolan, som är tänkt att den ska börja till hösten o vara ett antal lördagar. Så jag anmälde mig o nu bara längtar jag!=) 
Det är bara en grundkurs typ, men jag menar jag lär mig själv just nu så jag kan nog lära mig en hel del.
Hoppas bara den blir av oxo!=)

Inga kommentarer: