torsdag 12 maj 2011

Jade Jagger for Indiska..

Kollade in Jade Jaggers kollektion som hon gjort för Indiska o jag tycker den är fantastisk!=) Men såklart så är det ju vissa grejer som jag föll extra mycket för=P Något saftiga priser på vissa plagg för min del, men andra var det riktigt bra pris på.
Förlåt för rätt suddiga bilder, men de är från Indiskas hemsida iaf.
699.-, rätt dyr, men sjukt fin! Ni måste se hur den ser ut på Jade själv på kampanjsidan
 299.-, inte så jättedyrt o ajg bara älskar den. Jag hade en oversizetisha då jag var liten som såg ut ungefär såhär, fast med glitter på som jag oxo älskade o jag skulle ha varit superglad om jag hade haft kvar idag! Men kanske får fnula på den här istället...prova skulle man ha gjort iaf, undra om kollektionen kommer till Hudik??=/
 Sjal i samma mönster för 399.-, för dyrt för min plånbok..men fin den med!

 Halsband o armband för 795.- respektive 499.- /st Det är oxo i saftigaste laget, men de är ju så maffiga!=)
Ring, 199.-..det kliar verkligen i fingrarna här..=P 
 O porslinet, en leopardmönstrad assiett för 49.-..ja tack!!=P
 De här två skulle jag oxo kunna se i mina köksskåp..49.-/st för dom med=) Som hittat!!=P
 O varför inte slå på en kudde med samma mönster??=P 449.- för denna..men den får nog stanna i butiken, för det är lite väl dyrt för mig..
Japp, så känner någon sig på ett givmilt humör o vill ge mig något fint?? ;) 
Kolla in kampanjsidan som jag länkar till ovan för att se mer eller besök indiska.com

Inga kommentarer: