måndag 16 maj 2011

Suddig men rolig kväll..

Här kommer bilderna jag tog i lördags hemma hos Kim..
JonE var snäll nog o skjutsade mig till Kim så jag slapp gå i mina höga klackar..han är sällan glad att få va med på kort=P
Efter att JonE hade gått o vi hade suttit o snicksnackat ett tag så dök Jenny upp o skulle med hon oxo=)
 Vi firade att hon fyllde 30 år=D  
 Kim var söt som vanligt=)


 Vi hade Eurovision på i bakgrunden, men det här var det enda jag såg...Tysklands bidrag som jag har för mig lät rätt bra o det var ett mäktigt framträdande..
Men Grattis Eric till tredje platsen iaf, det trodde jag inte..
 =)Det blev en del kramar..
 ..o dans??!!=P


 Min älskade Kimmie!!
 ..ännu mera skratt o nåt som kanske ska vara en dans????=P
 Roligt var det iaf..


Så gick vi ner på stan o jag har lyckats med ännu en bild där jag ser inklippt ut=P
Hade jäkligt roligt, men mådde som jag förtjänade igår=/
Nu blir det jobbet.

Inga kommentarer: