måndag 9 maj 2011

Lite bus vid havet..

 Här kommer lite bilder från igår då vi var ut till Johans stuga för o grilla lite..alla bilder kom inte med nu, jag har suttit o bråkat med min dator nu ett bra tag, men ska ha ut dom i ett senare inlägg om det går.
  Johans stuga ligger ute på Stensön, utanför Hudik o man passerar dessa mäktiga vindkraftverk på vägen..
..o även den här gamla tjurskallen=P
Edit, Kims guddotter, var oxo med i ute i stugan..
  Söt som få ju=)
 Vattnet var stilla o spegelblankt o eftersom stugan ligger inne i en vik, känns det nästan som att man är vid en sjö..
 En som väntar på att få känna vattnet som svalkar under heta sommardagar o stilla sommarkvällar.. ;)

Nisse stod o beundrade den nya grillen som Johan köpt..=P 
 Inne i stugan står en gammal grammofon, som jag blev lite avis på=)
Edit åkte lite skottkärra..

 Nisse provade Kims brillor..inte hans stil direkt=P
 Saftpaus..

Så grillade vi o käkade, dom bilderna plus några till var det som vägrade laddas upp, men jag ska ha upp dom..bara för att..
Efter maten, drack killarna kaffe med en liten whiskey till...   
 
Jag, Kim o Edit drack saft=P
 Haha..jag försöker tigga en puss av Edit..gick inget vidare=P
Edits boll hamnade i vattnet för typ femte gången o hon tyckte att Nisse skulle hämta den=)

 Så efter en par timmar så sa vi hej då o åkte hem igen för att gå på bio..
O jag MÅSTE börja kolla runt efter nån liten stuga jag oxo..

Inga kommentarer: