onsdag 4 maj 2011

Lite snabbt bara..

Har hamnat i otakt med bloggningen=/, mycket pga att jag jobbade dubbelt i måndags o blev så jäkla trött. En sån rivstart efter att ha varit sjuk är ju kanske inte det bästa=/. Har varit riktigt trött de här dagarna o jag fortsätter o jobba kvällskift idag o i morrn, sen måste jag nog vara ledig fredag känner jag. 
Älsklingen fyller år på lördag, men eftersom vi ska iväg o fira Jhonny på lördag som fyller jämnt, så tänker jag fira Nisse på fredag=) Så då passar det bra o ha dagen ledig.=P
Har drömt drömmar på sistone som är väldigt repetativa, man liksom hamnar på samma ställe hela tiden. Direkt översatt från drömtydning är väl det att jag känner att jag står o stampar på samma ställe o ingenting händer i mitt liv.
Kanske är sant, jag måste försöka få något o hända..förändra nåt, komma lite framåt. Ägna lite mer tid åt mina intressen..som det här nedan kanske=)

Inga kommentarer: