söndag 29 maj 2011

Gokväll..

Okej, vaknade i morse o var verkligen på topphumör. Eller ja, i morse var väl o överdriva..jag sov till halv tolv=O!!?? Ja, men vadå..ledig, ensam o ingen tid o passa..man har väl rätt o njuta lite ibland??=P
Ja hur som helst, så var jag på bra humör o klädde på mig för o gå en promenad. Invigde mina nya löparskor jag köpt i veckan, hur sköna som helst btw.=)
Försökte mig på o springa en sväng, men insåg snabbt att det var ett tag sen jag motionerade över huvudtaget så jag fick lyssna på mitt stackars pickande hjärta o gå en rask promenad istället.  Oj oj oj, vad det märks att jag på senaste tiden ätit allt som kommit i min väg o inte rört mig mer än nödvändigt=/ Men jag har väl tänkt o ändra det..
Under min promenad så kände jag mig iaf så där störigt lycklig o gick runt med ett leende o tyckte att allt var så himla fint. Att det sen blåste typ flera sekundmeter störde mig inte heller..o ja hatar o gå i blåst. Men om jag ska förklara hur allt kändes så är den här låten o videon perfekt=) Världens bästa pepplåt, tror den får vara min theme song=P Den är ur "5oo days of summer", som för övrigt är en helt underbar film o Joseph Gordon Lewitt kan ju få vem som helst o le fånigt..haha..

Sen käkade jag frukost o for ut till Rumsta för att fortsätta med byrån o jag tänkte gratta o umgås med pappa som fyller år för att sedan gratta mamma på morsdag...men så slog migränen till o det vara bara o åka hem o sova...=( Så inte mycket blev gjort idag tyvärr o trots tre timmars sömn är huvudet inte heelt okej..
Men tror jag ska ta o lägga mig o kika på en tecknad film nu...om huvudet pallar vill säga..ska testa iaf.. Tror det blir Rio

Den är nog precis vad jag behöver just nu=D

Inga kommentarer: