lördag 14 mars 2009

Back in business...

Japp idag har man varit på praktiken igen=)...vaknade till o med fem minuter innan klockan ringde i morse o var konstigt nog pigg...jag skriver konstigt nog, med tanke på att jag inte somna förrän framåt tre nån gång..!!=/ Lyckades med något jag aldrig gjort förut oxo i natt...jag har aldrig, vad jag vet iaf, gjort nåt speciellt i sömnen som typ sagt något eller gått i sömnen...Nej, jag har alltid varit den som bara har legat still o knäpptyst o sovit...men i natt ringer jag min pojkvän i sömnen!!=O Han ringde mig strax vid halv fyra nästan o frågar varför jag ringde...jag svara att jag har inte ringt...Eh jo du ringde alldeles nyss ju, svarar han...jag tänkte att nu har han ju drömt eller så har jag ringt i sömnen...o när jag tittar på telefon så ser jag ju att jag verkligen har ringt honom...hahaha..snacka om att alltid ha någon i tankarna=P


Fick höra att jag har 50% om jag vill handla något på Beyond Retro...faaaaarligt o säga det till mig...tror ni inte att jag handlar på mig lite då...ehh JO!! Vad får ni se i nästa inlägg...


Här ser ni dagens outfit iaf...

Keps, gammal från Indiska, linne från Gina Tricot, skjorta Beyond Retro, svarta jeans från Gina Tricot, kedjorna tror jag att jag fyndat på marknaden i Hudik för en herrans massa år sedan...läderarmband från herravdelningen på HM..åh just det, örhänget är oxo från HM...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag söker modeller till fotograferingen av min klädlinje, intresserad?

mvh http://veronicadudas.blogg.se