måndag 30 mars 2009

Present=)..

Nu är jag hemma i Norrtälje igen..rätt skönt, fast jag saknar redan min älskling jättemycket!! Höll på att missa tåget i morse, hade ställt klockan på 05.45, men vaknade 05.55 o tåget skulle gå 06.17...det blev lite panik, men jag hann med i alla fall..=)

Det har gått riktigt bra o jobba, mycket o göra så tiden har gått fort..=)

Tänkte jag skulle visa vad jag fick för fint av min älskling i lördags..ett par jättefina glasögon som han gjort åt mig...han hittade ett par gamla bågar, sen satte han i solglas o satte dit en liten dekoration..=) Jag älskar dom verkligen, så himla gulligt!!=)

O i fodralet låg en putsduk med farmors recept på våfflor=)..charmigt eller vad??=P

Jag har verkligen världens goaste pojkvän!!=)

1 kommentar:

Cissi sa...

Jobbar han på Synoptik? Syftar på märket "moods of norway" :)