måndag 9 mars 2009

Hmmm...

Bild:brustethjärta.files.wordpress.com
Sitter hemma nu o kollar på Project Runway..o helt plötsligt känner jag mig väldigt nere...vet inte varför riktigt...för så som det är just nu har jag verkligen inget att vara nere över!! Men efter lite funderande så kom jag på att jag har slarvat en del med min medicin på sistone...jag vet, jag får skylla mig själv...men mår man bra, så är det lätt att glömma att man ska medicin för att inte må dåligt..=/

Jag blir ju så otroligt känslosam på både gott o ont.....lätt för tårar för minsta lilla grej o ibländ till o med för ingenting...som just nu till exempel...känner egentligen att jag bara skulle vilja sätta mig ner o bara stortjuta!! Jag kan bara säga det att det är otroligt frustrerande att vara i ett sånt här sinnestillstånd.....

Ja ja..lite sömn på det här så blir det säkert bra....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!!
Du vet att det ordnar sig.. önskar jag kunde ringa men är lite långt bort nu :( Kommer hem snart å förhoppningsvis så ses vi då. Tänker på dig.
Kramizar

Unknown sa...

Tack gumman..=)
Jag vet att det bir bättre....det är bara drygt när det blir såhär...=(
Saknar dig..hoppas ni har kul där borta..hälsa!!
Stora kramar