söndag 22 mars 2009

Happy birthday ggr 3..

Igår blev det födelsedagsfirande hemma hos Kajsa o Robban...tre födelsedagsbarn på loppet av två veckor, men igår var det Kajsas dag...

Mary, Jesper o Tova..Tovas fina present till Kajsa skickades runt så att alla kunde titta..
Robert var nykter o lugn...Cissi blev lite orolig när jag började knäppa kort, helt i onödan för hon blir ju jättebra på bild=)..
Träffade lite nytt folk igår oxo, däribland denna fina tjej vid namn Jessica..
Det är inte för inte som jag kallar henne little Mary..hennes ben räcker inte ner till golvet då hon sitter i soffan..=P
Jesper höll tal..
O vi började sjunga o skåla..först för Kajsa..
Det fina värdparet..=)
Flera skålar..
..denna gång för grabbarna...
Kajsa fick en sån fin present av Tova..en liten bildbok fylld med minnen o fina ord om vänskap..
..jag blir galen på min dator..spelar ingen roll hur många ggr jag la in bilden så hamnar den åt fel håll...men hur fin är hon inte på denna bild..
Min granne Rasmus var där...
David o Carro kramades..något motvilligt från Carros sida dock..haha..
Sedan blev det Mobergs o klackarna i taket..
Grabbarna krulltott..min älskling o Jesper..

Hade sjukt kul igår, ända tills i slutet då ett litet missförstånd gjorde att det slog lite slint o jag började gråta...o kunde tyvärr inte sluta utan grät mig till sömns...Anders var så gullig o tålmodig med mig o lät mig gråta ut...

Men alltigenom så var det en riktigt trevlig kväll!!=)

Inga kommentarer: