söndag 29 mars 2009

Falun by night..

Igår var det Earth hour mellan halv nio o halv tio, så det blev öl o vindrickande i mörkret med levande ljus..riktigt mysigt..


..men vi var ju tvungna o ha tvn på för att se EM kvalet mellan Sverige -Portugal...spännande, men mållös match..
Min älskling..=)


Öhman o Johanna var väldigt inne i fotbollen..dom ser ju tyvärr ut som aliens eller nåt här, eftersom jag inte kan ta bort de röda ögonen...=S

Gulligaste paret..Simon o Erika..Simon delar lägenhet med Anders...en lägenhet vars vardagsrum skulle kunna rymma fyra stycken av min lägenhet!!=O 170 kvadrat o 4,5 meter i takhöjd...den ni!!=P

Anders o Andreas

Pussas gjorde vi självklart en hel del..=)

Sedan gick vi på Harrys o röjde loss på dansgolvet..jag o Anders dansade oss svettiga, men hade sjukt roligt o vi fångade nog en hel del blickar då vi dansade...=)

Efter det så gick vi till Gandhis o köpte med oss ostburgare o strips hem o hade picknick i sängen..=P
Hoppas ni hade lika kul som jag igår!!=)

Inga kommentarer: