torsdag 26 mars 2009

Nada o italiano..

Igår efter jobbet..eller praktiken ska jag väl säga, så passade alla i personalen på att handla ut kläder eftersom det var löning....över 10.000 kronor handlade vi för sammanlagt!! En av oss handlade för över 3.000 kronor helt själv!!! Såg rätt roligt ut då vi gick ut från butiken...sjuuukt många gula kassar!! Hahaha...

Efteråt blev det iaf Nadas bar som ligger alldeles bredvid...mycket skratt o snack..Evelina, Thomas o Gaby hade skoj framför kameran.. O så försöker man att smila upp sig bredvid den finaste Louise..=S ..efteråt så fortsatte jag, Gaby, Louise o Evelina vidare till en italiensk restaurang på söder..Risto Nova tror jag den hette..sjuuukt bra mat måste jag säga!! Beautiful ladies!!=)

Nu ska jag stressa iväg till bussen igen som vanligt...jag lär mig verkligen inte!!Suck...hahaha..bye bye

Färresten solen skiner!!Jippiiiiee!!=)

Inga kommentarer: