tisdag 24 mars 2009

Frågor o svar..

Hittade den här lilla frågespalten o tänkte fördriva tiden med att svara ärligt o ge er lite info om mig...
Du heter: Catharina
Smeknamn: Cathis, Cathy, Cat
Låt som när du är ledsen sörjer till? Lisa Ekdahl-Du var inte där för mig
Beroende av: Godis!=P
Vem behöver du mest just nu: Kan inte välja en bara ju...min älskling o mina vänner...familjen...usch svårt..
Vad tror folk om dig? Att jag är orädd o oblyg...
Stämmer det? Nja...inte så ofta, men jag kan spela rätt bra...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon o min rumpa..
Vad säger du för att imponera på någon? Har aldrig försökt impa på folk, så jag ha ringen aning.
Hur imponerar man på dig? Hmm..var dig själv, var öppen o ärlig o stolt över den du är...
Brukar du skratta för dig själv? Jooo då..det händer..hahaha..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Lycka till på ditt andra jobb ikväll..Du kan ju slå en signal när du kommer hem. Tänker på dig sötnos.. Kyssar.."
Var bor du? Norrtälje
Trivs du där: Jodå, kan inte klaga..
Äger du några converse: Tyvärr..men fyra kopior..
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Det händer tyvärr...
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: No no no..
Nästa mål i ditt liv: Få ett jobb o fixa en lägenhet..
Hur svarar du i mobilen: Oftast Hallå?...ibland kan jag svara hej direkt..hello ibland..
Vem ringde du senast? Min älskling
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han längtade till fredag o ville ge mig många pussar...
Antal timmar sömn inatt: Ca sex eller sju timmar..
Sov du ensam: Japp!!
Brukar du komma i tid: Mjo..försöker..lyckas inte jämt..
När mår du bra: Då jag är med vänner, med min älskling eller helt omgiven av djur..
När blev du fotad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: Trött o frusen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag nog..
Vad tycker du om fötter: Tycker inte särskilt mycket om dom..
Vad saknar du: min Anders
Hade du en bra kväll igår: Jo...men rätt seg..
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice..färskpressad
Rakar du benen: Försöker...har skärpt till mig nu då jag har pojkvän, men ska bli ännu bättre..=P
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23 ungefär på vardagar...
Är du blyg? Ja gud ja...jätteofta...
Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr.
Vill du hellre ha mail än brev: Skulle vara rätt charmigt o få ett handskrivet brev...det händer ju inte så ofta längre tyvärr..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt offentligt: Japp..då jag var yngre o var på Power Big Meet i Västerås...pinsamt!!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle självklart ha sex!!
Är du nöjd med ditt liv: Jodå det är jag..
Är du bortskämd: Hmm...vissa kan tycka det, men jag är väldigt tacksam för allt jag får!! O då tycker inte jag att man är bortskämd...
Vad gör du i morgon: Är på praktiken på Åsögatan, sedan kan det bli en afterwork på Nadas eller närliggande krog.
Vad är det värsta du vet? Dryga o själviska människor o folk som inte kan stå för den dom är..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mer än vad jag har...
Vad behöver du just nu? En spark i baken så jag gör mig iordning...o min älskling, gud vad jag saknar dig!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm...gud vad svårt!!
Vad längtar du till? Sommar, värme o till på fredag då jag träffar Anders..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!!
Vad använder du för shampoo? Elvital...
Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: Det finns väldigt många
Hur gammal är du: 26..
Tycker du om någon just nu: JA! Hur mycket som helst!
Om fem månader: Är det sommar o sol o jag njuter av mitt liv!
Du samlar på: Kläder o skor..o örhängen..
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linda eller Anders
Gillar du golf: Nja...minigolf kanske..
Vilken tid gick du upp idag: Halv sju..
Har du sovit i din egna säng inatt: Nja..jag äger den inte, men den har varit min i ett o ett halvt år..
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Sova så tidigt som möjligt!
Är det okej att gråta: Absolut..det behövs släppas ut ibland
När grät du senast: I förrgår..
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa lägenhet o köpa en bil..
Bär du glasögon eller linser: Jag ska göra det, men nej..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: halv elva kanske..beroende på om jag är ensam eller inte
Har du piercing: Öronen o naveln
Vill du gifta dig: Ja med den rätta
Vill du ha barn: Inte just nu o egentligen inte, men kan slå vad om att jag kommer att få det..
Solar du ofta: Nej, vilket syns..
Är du bra på att laga mat: Jag kan bara jag vill..
Gillar du att dansa: Ja gud ja!!
Är du flygrädd: Lite nervös, men lugn på ytan..
Hur vig är du: Jag är rätt böjbar
Vad dricker du helst när du är törstig: LOKA
Vilken är din favoritglass: Spirello på sommaren..
Tror du på ett liv efter döden: Japp
Tycker du om sushi: Ibland.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nopp
Har du tandläkarskräck: Lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite olika
Vilken ögonfärg har du: Gröna, med lite gult i...
Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många ggr..
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej...men har feströkt
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag ska börja..ok..
Senaste låt du hörde: Nån låt med Justin Timberlake o några till på The Voice..dead and gone, kan den heta så??
Vad gör du på helgerna: Partajar, sover o njuter av att vara ledig!!
Det var det...
Nu ska jag skynda mig till bussen..ihhhh..

Inga kommentarer: