måndag 2 mars 2009

Coachad..

Nu har Jenny precis åkt efter att ha haft en timmes coaching med mig...det känns bara bättre o bättre för varje gång vid gör detta...jag har sagt det förr men måste säga det igen, det ger verkligen så mycket mer än alla gånger jag har gått till kuratorer!!
Har suttit o gått igenom gamla inlägg i bloggen för att sätta etiketter på dom..typ filmtips osv...o jag har ju en kategori som handlar om min depression o det var så skönt o se att det var längesen jag skrev inlägg om hur dåligt jag mår!! I början av bloggen kom dom rätt tätt, men det har blivit glesare o glesare som tur är!!=)
O just nu har jag bara positiva saker som händer i mitt liv=)...enda missen är att jag glömt min medicin i några dagar, men jag tror inte det ska vara några problem....

Inga kommentarer: