söndag 1 mars 2009

Sälen del 2, fredagen..

Vi vaknade tidigt på fredagen o var taggade på att ge oss ut i snön o leka..=)
Karin var sugen på att åka skidor...=P
..men vi tog bilen o for nån annanstans..
Vi såg några hundspann o tänkte att det vore ju lite mysigt...men...
..vi valde något som går lite fortare o krävde att ha dessa snygga hjälmar på oss..=P
Vi hade turen o få helt underbart väder..strålande solsken=)
O hade ni inte listat ut det nu, så blev det skotersafari för våran del=) SÅ jäkla roligt!! Jag o Karin körde o Marre o Lianda åkte bak på...det var riktigt tungt o köra med en passagerare, helst i djupsnön då båda jag o Marre o Karin o Lianda välte med skotrarna...hahaha..så jäkla roligt!! Sen fick tjejerna hoppa på bak på skotrarna med två av gubbarna som åkte i samma grupp..då blev det riktigt roligt o köra kan jag lova!!=D Gasade på lite extra då o flög även lite grann...
Karin låg tätt bakom mig..
..o Marre o "hennes" gubbe låg ramför o välte två ggr på kort tid..haha..
Lilla K...
Här var nummer två..haha..bra kämpat Marre...=P
Vi stannade för fika o lite värme...
Våran guide var riktigt trevlig o tyckte att vi körde riktigt bra=)
Karin hade gjort ett litet dumt val av skor o var tvungen o försöka tina upp dom vid elden..
Sen fortsatte färden o tjejerna var tillbaka bakom mig o Karin..
Efteråt myste vi ner oss i sängarna o försökte få upp värmen..Karin var lite stelfrusen..=/
Sen blev det party igen..o här är kvällens...Stövlarna är flera år gamla från Donna(tror jag), tightsen är från Gina Tricot 199.-, spetslinnet lånade jag från Karin, skärpet är från Gina, bh från HM...sen vräkte jag på med alla mina halsband jag hade med mig..
Kvällens frilla...

Jag o Lilla K..
Marre gjorde några piruetter..=p
Lilla K blev en lite kosack...
Eftersom hotellet var stängt så gick vi på HC igen o vi var inte dom enda!!
Denna kväll var det Kleerup som spelade..men det sög rätt rejält, så vi gick till det andra dansgolvet o dansade istället..
Little Mary... =)
Den här kvällen höll vi ut något längre o gick hem då de stängde...insåg dock att sportlovsveckorna inte är de bästa att åka till Sälen på..kände mig rätt gammal bland alla 18åringar...men men, kul hade vi iaf..o det var ju faktiskt bättre blandat den här kvällen än på torsdagen..

Inga kommentarer: