lördag 28 mars 2009

JCVD..The muscles from Brussels..

Jag o Anders satt o pratade i helgen som var, att Jean Claude Van Damme inte gjort någon bra film o att han inte är en särskilt bra skådis....(pinsamt nog, tyckte jag ju att Universal Soldier var bra då jag såg den, men då var jag liten..får skuylla på det...=P)
Men igår då jag läser tidningen City...så vad skådar mitt öga?? Jo, en filmrecension av hans senaste film, där kritikerna nästan rosat honom o hans film!!=O
JCVD är namnet på hans senaste film, där han spelar sig själv o driver o bjuder på sig själv till max...ta bara scenen i rätten då de frågar hans dotter, vem hon helst vill bo med: mamma eller pappa...o hon svarar att varje gång min pappa är med på tv i en film eller så, så skrattar mina kompisar o retar mig....det kallar jag självdistans!! Hahaha...
Jag känner att jag måste ge musklerna en chans till o kanske är det sant...kan Jean Claude Van Damme verkligen agera??=P
Här trailern iaf...

Inga kommentarer: