lördag 14 mars 2009

Something borrowed, something blue..something old but also new..

Fick den här snygga tygpåsen att bära hem mina nyinköpta varor i...

..det blev ett par skor(för jag har ju så några=), jag bara gick förbi hyllan o dom liksom ropade ut mitt namn...o inte är jag den som säger nej, utan klart att dom fick flytta in hos mig=P.. 179.- åsså 50% på det=)..

Sedan sprang jag förbi den här o eftersom jag är en sucker för stjärnor så var ju kärleken ett faktum på en gång...halva priset på 199.-..helt klart en bra deal, helst eftersom den ser totalt oanvänd ut!!=O

..sen blev det ju en klänning oxo, som jag inte är riktigt lika säker på...jag gillar den absolut...men den är knälång(har vikt upp den på bilden), det är axelvaddar som jag självklart ska ta bort o halsringningen är inte riktigt hundra(här har jag vikt in den för att få den som jag vill ha den...) Men den lockar ändå extremt mycket så jag tror faktiskt att den får stanna hemma hos mig...50% på 229.-

"En bra deal, är en BRA deal"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar Beyond Retro! De där skorna tror jag dock att jag sett och jag gillade dem inte, men smaken är ju som baken. ^^

Mina senaste fynd från Beyond Retro var två rosetter! Du kan se dem i min blogg under kategorin shopping.

Unknown sa...

Jo men visst e d så..o vilken tur att inte du gillade dom då hade ju itne jag kunnat köpa dom=P

Anonym sa...

Skit coola skor!!