tisdag 31 mars 2009

Friends..

Jag vet med mig själv att jag inte är den bästa på att höra av mig till mina vänner o inte till min familj heller för den delen....men det betyder inte att jag tycker om er eller tänker på er, för det gör jag ofta!!

Tänkte jag skulle skriva lite om några underbara personer i mitt liv....

Anders, såklart...min underbara pojkvän som tagit mig med storm med sitt mörka lockiga hår o glittrande ögon..

Linda, min allra närmaste vän som står vid min sida vad som än händer o vad jag än gör...det är få som jag kan skratta så mycket med, gråta med eller bara vara tyst med o det känns alltid rätt!

Marre, denna goa lilla tjej från Götet, som är en sån mycket större person än vad som syns! Vi är väldigt olika, men det är kanske som de säger "opposites attract"...

Putte, ja du, denna Puttrik..han är ju för härlig..den första riktiga killkompisen i mitt liv...skrattar mycket o bjuder på sig själv till fullo o finner sig i alla tänkbara situationer...

Lena, Lindas lillasyster..är som en frisk fläkt o sprider glädje omkring sig...man vet aldrig vad som ska komma ur den munnen..=) Söt som få, men jäklar vilket riv...

Emelie, har inte känt henne särskilt länge, men vi kan verkligen ha roligt ihop...hoppas du inser vad du verkligen är värd!!

Yvette, Di Levas borttappade syster..=P..med trumresor, meditationer o ritualer för det ena o det andra, ett stort varmt hjärta o två(snart tre) underbara barn, så tar hon sig snabbt in i ens hjärta..

Kicki, min kusin men lite som en syster oxo...huslig som få o så otroligt stark o jag vet att hon alltid finns där, liksom jag försöker vara det för henne..

Annso, denna dam tar in glamouren i ens liv med glitter, schlager o höga klackar...hon är vår egen lilla sessa!!

Erik, Dr Fahlberg..=P...har ett skratt som smittar den mest ledsna o charmar tjejer till höger o vänster ibland lite för många på en gång=P..ett rätt hårt yttre, men med ett inre som en nallebjörn..det krävs inte mycket för att man ska ha roligt med denna björn..

Det finns många fler underbara i min närhet..men här hade ni några stycken av dom...familjen får vänta till senare tillfälle...

Tänker på er o saknar er ofta..ni är verkligen underbara!! Puss på er..

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack