torsdag 19 mars 2009

Torsdag..

Idag klädde jag mig för vårväder, men vilken besvikelse det blev...det var ju skitkallt ute o jag har varit nära på att frysa ihjäl!!=(
Då jag kom fram på Beyond i morse på Åsögatan, fick jag höra att jag behövdes nere på SOUK i den stora butiken...så jag åkte dit o fick hjälpa Kelvin(ägaren) med att flytta om lite kläder o greja på...ska vara där i morrn oxo o flytta om typ hela butiken lät det som....mycket o göra, vilket är skönt för dagarna går ju fortare då!=) O morrondan vill ja verkligen att den ska gå fort, för i morrn kväll kommer Anders..wihee!!=)
Nu ska jag ta tag i min otroligt skitiga o stökiga lägenhet...fattar inte att jag låter det bli såhär mycket..men jag orkar inte städa under veckorna...men nu måste jag!!
Ska även färga håret svart igen...förstår inte vad som är fel, det går hela tiden tillbaka till rött i luggen o resten ser mörkbrunt ut...ja mena, ja färgade det blåsvart!!=O Ja ja...håll tummarna!!

Inga kommentarer: