onsdag 4 mars 2009

Onanera mera..

Pratade i telefon rätt länge i natt..o nånstans mitt uppe i allt kom samtalet in på om jag ägde eller har ägt en dildo...O svaret är att jag äger faktiskt två stycken!!
Jag är ju inte ensam om detta, utan väldigt många tjejer äger ju dildos, massagestavar eller nån sorts vibrator....Men varför är det sånt hysch om det för??
Alla människor onanerar ju nån gång med eller utan tillbehör, men det verkar alltid som det är något pinsamt?? På något sätt är det lite mer godtagbart att killar gör det, det är liksom mer självklart än att en tjej ligger hemma o fantiserar o smeker sig själv......

Jag tror det har o göra med vår uppväxt o uppfostran att göra...om en lite kille på fem år pillar sig på snoppen så tycker de flesta att det är så gulligt, medan om en liten flicka pillar på sig själv mellan benen så får det oftast en tillsägelse att låta bli!!?? Varför då?? Varför ska det vara mer tillåtet för killar att vara sexuella o att känna sin kropp i tidig ålder??
Jag har flera kompisar som äger dildosar eller som jag vet onanerar för egen hand (jag tillhör ju den första kategorin) o det har oftast kommit fram efter ett par glas alkohol o gärna med lite fniss o skratt..
Men jag sitter nu här nykter o mitt på dagen o erkänner att ja, jag onanerar lite då o då..inte på egen hand, utan jag har min kära vän "Kairo"(den hette så då jag köpte den) till hjälp...o jag ser det bara som något positivt o inte något pinsamt o tycker att fler borde stå för att man tycker om o njuta på egen hand...

Men dildosar o vibratorer i all ära...inget går ju upp mot äkta vara ändå!!=)


Inga kommentarer: