tisdag 24 mars 2009

Vintagemässa o stressiga mornar...


Har försovit mig för andra dagen i rad o jössses va trött jag är om dagarna...o kall!! Kan det här jäkla vädret gå o dränka sig nånstans eller???

Ja ja..har jobbat med Elsa idag o planerat lite inför Vintagemässan som är i Stockholm nu till helgen...i morgon fortsätter arbetet...jag blev tillfrågad att jobba på mässan i helgen, men jag hade redan planerat att åka till Falun till min älskling då...så jag missar den i år oxo tyvärr...men men, det är det värt.=)

Då jag slutade idag, så stod jag o kikade på lite skor o andra snygga grejer o funderade om jag skulle köpa med mig hem..men bestämde mig för att lägga mina allra sista pengar(som jag dessutom fått av mor o far!!), på mat...precis som jag lovade dom!! Bra där Cathis...du gör framsteg!!Haha...

Har till o med lagat matlåda till i morgon...tänkte att nu är det slut med att handla lunch varje dag, trots att CSN kommer i morrn...
Men om ni är tycker om vintage...se då till att besöka mässan på Enskilda Galleriet nu på lördag o söndag, mellan 11-18
T-bana: Fridhemsplan
Inträde: 50.- ( kontanter är det enda som gäller på mässan!!)

Inga kommentarer: