söndag 1 mars 2009

Sälen del3, lördagen...

Igår vaknade vi o både jag o Karin var taggade på skidåkning=P...
Så efter att ha hyrt utrustning, så var det dags..
Jag var ltie skakis i liften upp..det var ju flera år sen jag åkte slalom sist..=/
Åter igen hade vi tur med vädret..strålande sol o inte ett moln i sikte!!
Skaplig utsikt hade vi.. =)
Wiiihee..
Lyckades ta kort på mig själv i farten oxo..får fler bilder av Karin nån dag framöver..
Vi tog en liten paus med öl..
..o cider för min del=)
Sen gav vi oss upp i backarna igen o ut på lite offpiståkning...
Snygg bild jag fick till på Karin va??=)
Heeeeeelt underbart väder som sagt!!
Sen träffade vi Lianda o Marre o gick på Afterskiin en sväng..
Marre njöt av solen..o drack varm choklad..
Kikade in en sväng på livebandet, ken stannade inte länge..
Kvällens outfit, blev kavajen jag hittade på Myrorna i Falun, fast använd som knytblus..svart trikåklänning från Gina o halsband från HM..
Vi drog på bowling i Lindvallen...
..diggar verkligen bowlingskor=P
Jag var riktigt trött i mina ögon efter blåsten o solen under dagen..
Efter bowlingen drog vi hit..
..där vi åt trerätters varmrätt med tre olika sorters kött o buffé med tillbehör..
Lamm med diverse godsaker...=P
Fina...
Det blev en nykter skål denna kväll i Cola o Ramlösa..
Oxfilen o ankbröstet var nog det godaste..så jäkla goda tillbehör...mmm..tyvärr så åt jag så mycket att jag blev ruskigt illamående o fick tyvärr upp en del av maten igen..=S Mindre smidigt..men men..så kan det gå...
Efter denna mäktiga middag blev det hemåt o hopp i säng..ingen var sugen på utgång o sitta bakis i bilen idag...

Inga kommentarer: