måndag 30 mars 2009

Saknad..


Det har knappt gått ett dygn ens o jag saknar min älskling så himla mycket redan!!

Vi skrev till varann idag att det är lite som självplågeri det vi håller på med, träffas på helger o inte varje helg jämt heller...utan ibland tar det ju två veckor mellan gångerna...

Det är så tungt o vara ifrån den person som verkligen får min värld att bli ett bättre ställe att leva i...om det så bara är för några dagar...
Du får mig att känna mig unik o omtyckt helt o hållet för den jag är...
..o du anar inte vad det betyder då du sa att du verkligen inte skulle vilja ändra något hos mig o det är precis så jag känner för dig!!
Mitt hjärta slår extra snabbt o extra hårt då jag tänker på dig o jag kan nog ärligt känna att jag aldrig fallit så hårt o så fort som jag gjort för dig!!=)
Du är nog världens mest underbara...
..o trots smärtan i mig av saknad, så kan jag lugnt säga att det är värt det, då jag tänker på den lycka jag känner då jag träffar dig igen!!


Inga kommentarer: