lördag 21 mars 2009

Vibbar..

Har ni varit med om den grejen då man träffar en människa o trots att de pratar med en o hejar o liknande, så känner man att man är inte omtyckt av denna person??
Så jäkla jobbig känsla, eftersom de inte gör något framträdande för att visa att de inte tycker om en, utan det är mest vibbarna som den personen sänder ut mot en.....personen hejar då det passar o inte ibland....nu är läget något annorlunda, eftersom jag har min pojkvän o personen måste väl vara trevlig mot mig....men inte mycket mer än så....
På sätt o vis kan jag tycka att det är bra att man inte försöker vara falskt trevlig eller så, men samtidigt förstår jag inte vad jag gjort för att inte vara omtyckt av denna person???
Hoppas att jag får en andra chans o att jag slipper känna av de där vibbarna ikväll, för det blir så fruktansvärt jobbigt....jag försöker skita i det, men det är lite svårt.....
Ja ja...ska vila lite nu...ikväll blir det partaj låter det som...
Hoppas ni har en underbar dag ute i vårsolen!!=) Kanske den är här för att stanna nu?? Våren alltså...

Inga kommentarer: