fredag 13 mars 2009

Ratta ratta ra..

Jag brukar gå in på bloggtoppens lista på bloggar ibland o då kika in på listan med ämnet sex såklart=P..idag hittade jag Sveriges enda porrstjärnas, Puma Swede's, blogg..Jag kan inte påstå att jag tyckte den var särskilt intressant på nåt sätt, känns något omogen...fast samtidigt så skriver hon väl för o provocera o för sina trogna fans kan jag tänka mig..o den handlar ju självklart om sex o det finns en hel del bilder på henne o hennes F-kupor!!=O

O det är det jag känner att jag måste kommentera..jag är inte emot skönhetsoperationer på nåt sätt, mår man bättre av en bröstförstoring eller en fettsugning så varsågod....MEN det jag inte kan förstå är varför man vill ha ett par bröst i dessa storlekar???!! Jag tycker inte att det är särkilt snyggt, tycker att det borde vara väldigt klumpigt att ha dess jättebollar framför sig hela tiden....men men, som porrskådis eller glamourmodell så tjänar man ju verkligen pengar på att se ut såhär så....o om man tittar på tjejerna på varsin sida av Puma så passar dom ju lite bättre i sina bollar, men Puma är ju så smal o har inte särkilt mycket former förutom sina bröst...ser lite skumt ut tycker jag..ja ja....

Men vad tycker ni då?? Hit eller Shit???

Ber om ursäkt om någon tycker det är för mycket o visa nakna flickor...

Vill ni läsa Pumas blogg kolla här

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snubblade faktiskt själv in på vulgomilfen Pumas blogg häromdan , håller med om att den knappast höll särskilt hög klass , är det bilder på nakna brudar med F kupor finns det bättre val av sidor *host* har man ju hört.

Men det är väl som du säger ,fansen går väl igång kan tänkas.

Anonym sa...

Jag tycker inte heller att det är särskilt snyggt, men som jag skrev i min förra kommentar: smaken är som baken! Det finns ju de som tycker det är riktigt snyggt och det är det viktigaste att de trivs. Själv har jag D-kupor och skulle absolut inte vilja ha större. Det är nästan så jag skulle vilja ha C istället. >_<

Unknown sa...

Ja som sagt smaken e som baken..=P

Anonym sa...

hångla med mig

Anonym sa...

sexit!!!

Anonym sa...

snyggingar!