fredag 27 mars 2009

Inför Vintagemässan..

Idag har jag spenderat dagen med Elsa o ställt i ordning montern inför Vintagemässan i Sthlm..riktigt roligt o lite plottrigt...men resultatet blev bra måste jag säga!!=)På väg till praktiken...glad för att solen sken...men tji fick jag för våren, snön kom på eftermiddagen o här i Falun snöar det ordentligt!!=(

O så ser ni resultatet här....=)


Skyltar som jag gjort...=P


Fröken Elsa mitt uppe i allt färgglatt..

En sista touch...


O som vanligt så kan jag inte ändra färgerna i Anders dator...men ni ser ju ändå...






Japp..det var det..synd att man inte kan vara med i helgen o se allt folk osv..men men...


Efteråt gick jag på stan en sväng o såg ett par som bara skrek mitt namn...hur snygga?? Dessa får jag nog ta o lägga undan pengar till.. 898.- Jajjemän...

Tog allt i ett o samma inlägg eftersom jag är hos Anders o vill inte vara allt för osocial...ingen dagens idag, för jag lyckades inte få till någon bra bild...

Ha en underbar fredagkväll, så hörs vi imorrn...ev lite senare...=P
PUSS!!

Inga kommentarer: