fredag 27 mars 2009

Friday...


Jaha, nu sitter jag här igen...borde egentligen packa inför att jag ska till Falun ikväll, men jag komme rliksom inte till skott....har insett att jag behöver stress för att kunna packa, för då kan jag inte fundera så mycket...

Vaknade nu på morronen o känner att jag har lite feber...det här är ju otroligt!! Igår eftermiddag fick jag inte bara mensvärk utan jag fick migrän oxo..o nu feber!!?? Seriöst, vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Ja ja, ska iaf på praktiken idag o ställa i ordning Beyond Retros monter på Vintagemässan tillsammans med Elsa...förhoppningsvis så går dagen fort o snart är jag på väg mot Falun o min älskling=)....

Solen skiner idag igen...o igår kände jag faktiskt att den börjar värma upp vår frusna värld...den kan vara på väg nu på riktigt!!!Hoppas!!

Inga kommentarer: