måndag 2 mars 2009

EEEEEKOOOOOOO...

Sitter o kämpar med hemtentan o jag kan inte påstå att det går så himla bra...=/ Det handlar om ledarskap/coaching o det är frågor som man ska reflektera själv över o man ska skriva minst en A4 sida på varje fråga....suck!! Det står helt still i mitt huvud ju...men jag ska försöka lite till ikväll, sen ska jag göra klart den i morrn har jag tänkt! Vi har ju egentligen en vecka till på oss, men jag vill ha den klar innan jag åker till Anders i helgen=)...

Ska förresten upp till Lidl här i Norrtälje i morrn o prata om jobb...sommarjobb först o främst, men man vet ju inte om det blir mer....har det lite som en säkerhet...skulle ju jättegärna jobba på Beyond Retro, där jag ska ha min praktik men det kan ja ju inte vara säker på att jag får....
Nej, nu ska jag skriva lite till på tentan...

Inga kommentarer: