torsdag 9 april 2009

Ännu mera displayer..

Här är vad jag pysslat med idag..hade lite brainfreeze ibörjan...
..men sen började jag komma igång igen..=)
..asså, jag har en lite crush på tyllkjolarna på Beyond Retro måste jag erkänna!!=)Såå fina!!
Sedan gjorde jag den största displayen...som jag bestämde skulle ha marint tema...
..vi har ett jättefint gammalt skepp, som en av ägarna fyndat på en loppis i England(om jag itne missminner mig helt..) Så snyggt!! Den röda kavajen på bilden, såldes fem minuter efter att jag hängt upp den...efter att ha hängt i 1,5 vecka i butiken...haha..där ser man..
..olika skor o väskor som tips till förändring...o självklart, kaptensmössan!!
..Det fanns verkligen en uppsjö med marina kläder att jobba med, o snyggt blev det om jag får säga det själv!!=D
..o en liten ensam båtdam i ena hörnet oxo..med den omskrivna slokhatten som accessoar bla...

2 kommentarer:

Vendel sa...

Vart är det där någonstans? Fin blogg!!

www.missvendel.myshowroom.se - en 16årig tjej, sambo, förlovad och har 4 underbara katter med min underbara man.

Unknown sa...

Tack så mycket=) Displayerna som var på bilderna var från Beyond Retro på Åsögatan i Stockholm där jag jobbade för ett år sedan ungefär. Helt underbara affärer om man gillar second hand o så=) Väl värt ett besök.