söndag 5 april 2009

Back to basic..

Igår blev det partaj igen..denna gång på hemmaplan o med destination kära gamla Mobergs...men först satt vi ett tag hemma hos Mary..
Finaste Emelie var ju med såklart..=)
Sedan kom grabbarna på besök o surrade ett tag..minns inte vad han till vänster heter tyvärr..har blivit fruktansvärt dålig på namn på sistone..men till höger har ni Kubel iaf...
=)
Lite ironiskt att han heter Kubel i efternamn...han är ju liksom så muskulös att han blir som en kub..
..lillebror Olle är inte lika muskulös..men trevlig absolut!
Sedan drog vi över till Cissi där det kördes Singstar för fulla muggar...Mary hittade sin favorit..Disneylåtar..=)
Mina vänner varierar i storlek, men dom betyder precis lika mycket för mig allihop!!
Jennie spexade till det=P
Jessica o Putte battlade...tror att Putte blev rätt utklassad..
Djupa diskussioner ser det ut som...
..o Putte sjöng...
..för kung o fosterland...haha..
Carro hade en sjysst jeansjacka, som hon hade kvar sen hon var fem år!! Jag trot inte jag skulle komma i min jacka sen jag var fem..=/

Sedan blev det Mobergs som sagt..Putte o Elias röjde loss..
..åååiiehh flygplan..åååiiiååhhh flygplan..=P
Jag o min Puttebjörn, något varma efter att ha dansat..
..gettin jiggy with it..
Putte kan det där med att charma flickorna.. ;)
Björn var ute igår kväll oxo...
Me and my girls..=)
Putte o Kajsa shakar..
Japp..då blev det en tvådagars den här helgen...inte vad jag hade tänkt mig..men kul var det...=)

Inga kommentarer: