lördag 18 april 2009

Ett fult inlägg...

Det här är något som alla människor känner nån gång i livet o ofta flera gånger, men det är inget man egentligen inte vill prata om alltför öppet o allvarligt...för avundsjuka anses ju vara något fult..men därför tänkte jag skriva ett litet inlägg om vad jag är avundsjuk på just nu...men märk väl avundsjuk, absolut inte missunnsam på något sätt!!!
Just nu är jag avundsjuk på:
  • alla i Sverige som idag har varmt grillväder..
  • alla som kan äta vad de vill utan att det ger några negativa effekter på deras kroppar..
  • alla som verkligen vet vad de vill göra med sitt liv..
  • alla som har pigment som gör att de blir bruna av att bara se på solen..=P
  • alla som har kondition nog att kunna springa minst två kilometer utan att behöva stanna för o vila...
  • alla som har råd att anställa hemhjälp som kan ta reda på ens stökiga lägenhet..=P

Japp..nu har jag erkänt några av mina avundsjukor...det var väl inte så hemskt...=)

Inga kommentarer: