onsdag 29 april 2009

Lite loppis..

Vi var ju som sagt ut på en liten loppis o antikrunda igår...det fanns väldigt mycket fint, o jag gjorde ju några fynd...men knäppte lite kort på annat som inte inhandlades oxo...
Som de här schyssta skorna som Anders provade...de var tyvärr för stora, annars hade de nog fått följa med hem för 150.-!!
Dessa prylar fick följa med hem iaf..burkarna gick på 20 o 30.- o papperskylten från 50-talet blev min för 150.-..=)Såg de här söta små stolarna..men insåg att jag varken har plats eller användning av dom..men fina var dom inte då??!!
Den här hittade vi oxo..ett gammalt foto av kungen själv med en äkta autograf!! 3.500 pix skulle de ha för den...jo jo..
Ännu ett par läckra skor..haha..tror att de skulle passa finfint på Anders ben=P..
Äckligast på hela rundan, var detta..ett äkta krokodilskinn...sååå vidrigt!!=(

2 kommentarer:

PrettyInPink sa...

tack för din gulliga kommentar på min blogg, vilken fin blogg du har, redan tillagd som favorit! Och du, på vilken loppis fanns de där små stolarna, jag dööör va söta. jag samlar på små stolar...

kram kram

Unknown sa...

Åh vad kul att du tycker det=)..dom finns i Falun..kommer inte riktigt ihåg vad affären hette, men det kan jag be min pojkvän kolla om du vill..jag behöver ju itne tala om kanske att din blogg är en favorit hos mig med=)
kram tebax