torsdag 9 april 2009

God kväll..

..eller god natt...eller vad säger man då klockan är tolv på natten egentligen?? Nu är hon ju i o för sig över tolv, så god morgon kanske vore lämpligt?? Eller, ja ja blir inte klok på det där...
Men hemkommen för en stund sedan från huvudstaden o lite kvällsjobb..inte så mkt som jag hade hoppats på pga lite strul..men lite påskpengar blev det allt!!=P
Sitter här o har en massa saker jag borde göra...men fastnar hellre här o skjuter upp dom grejerna till sist..så Anders, sorry om jag får panik i helgen för att jag inte har med mig just den klänningen eller just dom strumpbyxorna...men jag tror du känner mig rätt bra vid det här laget o inte skräms över hur virrig o otroligt oplanerad jag är!!=)
Otroligt egentligen hur snabbt man kan lära känna en person ändå...fast jag har läst att det tar tre år innan man känner en människa på riktigt...!!?? Men jag undrar om det verkligen stämmer i alla sorters förhållanden?? Om båda personerna verkligen känner samma sak för varandra, vare sig det är kärlek eller vänskap..o man är lika öppna med vem man är osv så tror jag att man kan lära känna varandra mycket snabbare än så...
Ja ja...klart är det iaf att jag aldrig har blivit så kär, så snabbt som jag blivit i Anders...o om i känner varann på riktigt...vad det nu är...kanske inte, men på god väg är vi...men utan tvekan är det vi har väldigt bra o väldigt fint...o det, det är PÅ RIKTIGT!!=)

Inga kommentarer: