torsdag 2 april 2009

Första gången..

Var in på Lidl på Folkungagatan som öppnade idag...har varit in på Lidlbutiker förut, men aldrig handlat...men det gjorde jag nu..haha...det blev inte mycket, men jag kände att eftersom jag inte har så mycket pengar kan man ju försöka handla så billigt som möjligt...
Det var sjuukt mycket folk där inne så jag kände inte att jag vill vara kvar särskilt länge....men då jag ska gå ut därifrån så hittar jag något på backen...ett SL kort som räcker till den 23 april...weeeeiiiihh!!!=) Mitt kort som jag har nu går ut nästa vecka o jag hade lite ångest i morse över att jag snart skulle vara tvungen o köpa ett nytt eftersom min praktik håller på till den 24....men då är det problemet löst!!=) Ok, jag tycker lite synd om stackarn som tappade kortet, men jag tappade mitt före jul oxo, så nu fick jag tillbaka lite..haha...
Det var menat att jag skulle gå in på Lidl idag..=D

Inga kommentarer: