tisdag 21 april 2009

Finishing...


Idag är jag hemma o skriver klart min rapport om praktiktiden på Beyond Retro...har ju bara tre dagar kvar där nu, men återkommer ju i sommar o jobbar!!=) Ska bli riktigt skönt o få jobba för pengar igen!!

Ringde även till vårdcentralen idag för att boka tid för provtagning...är lite less på att inte må riktigt bra, jag menar det är inte menat att man ska gå omkring med ständig huvudvärk, rinnande ögon, illamående o vara ständigt trött...då är det ju något fel eller hur??

Sitter oxo i kö för att komma fram till Alfakassan just nu, för att prata om hur det blir med min stämpling då jag slutar plugga....känns positivt då man hamnar på plats 41 i kön efter fem minuters väntetid???!!!=/ Men men, det är bara o vänta.....

Vad tycker ni om bilden ovan förresten?? Är den inte bara föör snygg?? JAG VILL HA DOM GLASÖGONEN!! Komemr tyvärr inte ihåg vart jag hittade bilden...=S

1 kommentar:

Anders sa...

http://www.asos.com/Ray-Ban/Ray-Ban-Summer-Wayfarer/Prod/pgeproduct.aspx?iid=475243&cid=7104&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Dark+Pink

eller nått sånt?