lördag 4 april 2009

Fransoser, cava o vackra flickor..

Igår hade Thomas på Beyond Retro en liten hemmafest...o jag skulle egentligen ha åkt hem o städat, men svag som jag är så följde jag med o partajade lite...

Evelina var tjusig i sin lilla svarta klänning o drack cava o njöt....den ryggen var nog bland det snyggaste jag sett...
Annizette såg ut som ett litet paket, såå söt o med snygga brillor dessutom..(nyinkomna på Beyond Retro btw)
Thomas landskamrat Benjamin var där, som jag skämde ut mig inför btw...vi pratade om hur Thomas tycker at jag ser finsk ut =S..o jag sa att jag inte riktigt tycker att det är en komplimang, för man kanske inte tänker på en snygg tjej då man tänker finska.....då talar Benjamin om att hans flickvän är halvfinska...ja döööör!! Hahaha..men han tog det bra..
Bakom Louise skymtas Thomas pojkvän..
Anna knäppte massa bilder, kände mig lite smått löjlig bredvid henne då jag knäpper med min lilla mobilkamera o hon har värsta systemkameran..=P
Annizette o Gaby var glada o kramiga..
THomas har ett sånt fönster som jag verkligen vill ha min framtida lägenhet..här samlades tjejerna för att röka o tjattra o njuta av den inte alltför kalla vårkvällen..
Tre fina blondiner..Anna, hennes lillasyster o Ida...
Thomas o Anna hade skoj..
Gaby, vackrare skapelse får man leta efter=)..hon var så härligt somrig i sin femtiotalsklänning..
I bakgrunden skymtar Laurent ännu en fransman som kikade förbi..
..o här är en till, Annas pojkvän Jean Charles, eller Jonscha som han kallas...o så Benjamin såklart..lite ovant o vara på fest o att det helt plötsligt är fyra fransoser på plats..=P
Fin=)
Oxo fin..
Sarah såg ut att vara plockad direkt ur en fyrtiotalsfilm...så vacker!!
Var bara tvungen o ta ett svartvitt foto på Louise...o jag vet att jag tjatar..men jösses vilka fina tjejer jag umgås med...=)
Benjamin var glad trots min lilla kommentar om finskor..haha..
Kvällens värd..Thomas...=)
Gorgeous!!
Det var den kvällen det..riktigt trevligt o jag ser fram emot fler kvällar på söder med detta härliga gäng...

Inga kommentarer: