onsdag 15 april 2009

Virus..???


Har kommit underfund med att jag nog har ett virus eller nåt i min kropp....mitt immunförsvar fungerar ju inte riktigt som det ska nu på sistone....feber till o från, magsjuka, huvudvärk o lite förkylning, urinvägsinfektion o sår i näsan som inte läker(ingen aning om det har med virus o göra, men det är lite smått irriterande).

Jag låter ju som en vekling som hela tiden klagar på det ena än det andra när det gäller min hälsa, men det är så här det är....vad kan man göra åt det hela då?? Ja, är det ett virus så går det ju inte o göra nåt alls...men jag är ju ingen läkare, så jag kan ju inte svära på att det är ett virus....men vad annars kan det vara, när man hela tiden har något fel i kroppen??
Måste nog ringa till en läkare om jag fortsätter såhär...men idag tvingar jag iväg mig till praktiken..

Inga kommentarer: