måndag 13 april 2009

BIlder från lördagen..

Glömde ju min mobil hemma i lördags, så jag fick låna Anders mobil o knäppa lite bilder med...blev inte lika många som jag brukar knäppa..men men..Så här såg jag ut...

..fyndade ett linne på Gina tidigare under dagen...hade ett gammalt linne från HM under o kjolen är från Gina...
..sedan fick jag låna ett par supersnygga skor från Lenis, som verkligen gjorde outfitten komplett=)
Jens kikade förbi med Koffe o surrade lite..
Lenis var fin som vanligt!!=)
Jag myste med älsklingen min...=)
Hade köpt en ny cider på dan, bara pga vad den hette o hur etiketten ser ut=P..smaken var väl sådär...
Fick mig en puss av lilla Lenis oxo...nu är ni avis va?? Haha..

Trevlig kväll var det, trots några missöden...nu ska vi käka lite räkmackor...mums..

Inga kommentarer: