tisdag 14 april 2009

Outside my window..

..där skiner solen så fint o det känns som att den värmer en hel del....men här inne i min lilla betongbunker till lägenhet ligger jag o mår allt annat än bra....så att gå ut i solen, känns inte riktigt som ett alternativ just nu, men det är definitivt något jag vill göra....hmpf!!
Men istället tror jag att jag ska vara lite duktig o skriva lite i min rapport, försöka plocka iordning på alla grejer som jag tog med mig ner från Hudik...min kära symaskin bland annat!!=) Jag får se om jag orkar med den ansträngningen...har ju även lite packning som behöver tas om hand.....
Hatar verkligen att ha magproblem, eller vad jag ska kalla det...i vilket fall som helst så är min bästa kompis dagen till ära en rätt blek liten rackare från Gustavsberg...något kall o luktar lite suspekt, men stadig som en klippa är han o jag vet alltid vart jag har honom....=P

Inga kommentarer: