onsdag 29 april 2009

Maru the Cat

Var in på niotillfem o hittade ett inlägg om den här lilla raringen o jag blev kär!!=) Det är en liten kisse som heter Maru, som bor i Japan där han oxo är rätt känd, som tycker om trånga utrymmen såsom kartonger, påsar, hörn o liknande...
Det är ju ingen hemlighet precis att jag älskar katter, men jag tror inte man behöver göra det för att tycka att det här är roligt...jag skratta så jag grät i natt då jag såg dessa klipp...
Maru har även en liten blogg med en massa gulliga bilder o fler roliga klipp...den hittar ni här..vill ni bara se flera klipp kolla in här


5 kommentarer:

Daniel sa...

ååååh såå raaaar!! Stackarn!

Daniel sa...

åååh man smälter!

Nathaly sa...

Hej! Såg att du testat barnmatsmetoden för typ 1-5 år sedan, måste bara fråga. Funkade det och hur länge höll du på? Mvh Nathaly

Unknown sa...

Jag vet..han är helt underbar=)

Unknown sa...

Nathaly..jo jag testade den dieten..men inte särskilt länge, klarade inte av grejen att äta så lite...det kan säkert fungera, men jag tror att det som funkar bäst är att äta mindre kolhydrater, mer protein o grönsaker o självklart ut o röra på sig...
Lycka till..
/Cathis