torsdag 16 april 2009

Bulle i ugnen???

Jo men hallå...ännu en dag då jag vaknade sent o fick stressa iväg till bussen..men kom bara tio minuter sent som tur var...
Har ju inte varit i mitt esse då det gäller hälsan på sistone o jag skrev ju igår om att jag trodde att jag har ett virus i kroppen o det tror jag kan stämma..men det har varit fyra fem stycken de senaste dagarna som tycker att det låter som att jag är gravid!!!!!?? Men det kan jag väl ändå inte vara?? Eller ja, det är väl klart jag kan...men jag vill inte vara det!!
Ska kolla upp det i morron...håll tummarna för att jag inte är med barn ok??
Jag vet att vissa tycker att man ska begränsa vad man skriver om i sin blogg..men jag skriver faktiskt inget här som jag inte skulle tala om för någon i verkliga livet...o jag menar det här är "min egen lilla värld" och det här är vad som händer just nu...

Inga kommentarer: