söndag 19 april 2009

Gårdagen...

Igår var sista utekvällen med Marre innan hon flyttar tillbaka till Götet, så hela kvällen tog jag bilder på oss tre..hon jag o Emelie för att ha minnen av oss tillsammans....
Jag o min lilla Mary...kommer o sakna dig så oerhört mycket då du flyttar gumman!! Har liksom vant mig vid att ha dig ett stenkast bort o nu kommer du o flytta så att vi har halva Sverige mellan oss!! Usch, kommer o gråta som en galning på examen, men även den här veckan tror jag...
..två underbara flickor!!=)
På Teatern skålade vi i Rosa Pantern o Smirnoff o dansade oss svettiga...
Jag o Emelie gjorde fula miner inne på toaletten..
..som btw var något av det äckligaste jag sett...toastolen läckte mängder av vatten över hela golvet..
Som två karameller..
Såhär såg jag ut i slutet av kvällen...
O här är chauffören för kvällen..Thomas..han ville inte riktigt vara med på kort...men han var våran gentleman..

Inga kommentarer: