torsdag 30 april 2009

Valborg var det ja...

Ligger just nu i min säng efter att ha suttit ute i solen i några timmar...älsklingen for med Robban o David in till Sthlm tidigare för o grilla o spela brännboll osv...det var väl tänkt att jag skulle med, men jag kände lite mer för att stanna hemma o ta det lugnt ikväll, ska ju jobba i morron oxo på Beyond Retro så det är rätt skönt o vara pigg då...
Valborgsmässoafton är det ja..kungens födelsedag, brasornas kväll o inte minst min kära mors födelsedag..GRATTIS mamsen!!=)
Ikväll kommer nog en o annan fjortis att gå ut o bli riktigt full o röja järnet o alla yngre ungar kommer säkert att ha jätteskoj med sina kompisar vid brasan o smälla smällare, precis som en annan gjorde då man var yngre...
Är det inte lite så det känns..att Valborgsmäss är för föräldrar o barn, som tycker om att titta på brasan o för tonåringar som vill ha en ursäkt att festa järnet??
Jag vet inte ja, låter jag bitter?? Det är absolut inte min mening..för idag har jag verkligen ingen lust att partaja...Något jag blev sugen på dock var SoFo Night på Beyond Retro...livemusik, trevligt snyggt folk o öppet till 21.00....men tror jag skippar det med..men är det någon som är intresserad, så tycker jag absolut att ni ska kika dit!!=)Hälsa från mig..haha..

Inga kommentarer: