lördag 18 april 2009

Humörsvängningar...


Ja jisses...det ena inlägget handlar om optimism o här kommer ett inte fullt lika optimistiskt!! Jag känner en obeskrivlig o outgrundlig irritation idag, på gränsen till ilska faktiskt!! Jag har inte en aning på vad jag är så jäkla irriterad, men jag har lust att bara skrika o slå omkring mig just nu...kanske lika bra att jag är hemma o har städdag idag då...haha..

Jag tror jag vet ändå vad detta beror på...PMS!! Japp, är man inte med barn..då får man ju detta istället....gaaahw!! Förhoppningsvis går ilskan o irritationen bort till i kväll..inget roligt o gå ut som "queen of PMS".....
Just nu snurrar en skiva med den svenska tjejgruppen Drain i cdspelaren...underbar musik om man är lite pissed...snygga är dom oxo=P...Synd att dom inte spelar längre...=(

Inga kommentarer: