söndag 26 april 2009

Gårdagskvällen..


Här var vi o åt igår...

Min älskling var fin o glad..=)
..det var så himla fint där inne..

..jag vågade knappt röra mig därinne...=P



Fick världens goaste sparrissoppa som liten förrätt...
All mat var så gudomligt god..det är så att det vattnas i munnen då jag tänker på den..baconlindad oxfilé som var fylld med ädelost..mmm..


Älsklingen åt lammkotletter med portvinssås..


Sedan gick vi hem o jag bytte lite kläder inför att vi skulle gå ut...
..det blev en lite omgjord t-shirt från cubus, hängslen o kjol (second hand) o mina älskade knästrumpor...

..o så blev det min paljettbasker oxo..

Det är rätt högt till tak i Anders o Simons lägenhet...4.25 meter!! Så då det går sönder en glödlampa åker storstegen fram..=P


Det blev Harrys efteråt..där vi dansade oss varma..

Johanna var oxo med..=)

Den här tjejen var helt klart coolast under hela kvällen o ruskigt snygg!!Jag var bara tvungen o knäppa kort på henne..=)

En helt främmande kille började att dansa med Anders..såg rätt roligt ut..haha..

..o snäll som han är, så bjöd Anders killen lite av sin öl..

Det blev ett rätt långt inlägg, men det är ju som tur är mest bilder...idag har vi varit ute på en liten promenad..bilder från det kommer lite senare...nu blir det tapas, räkor, ost o kex...mums...

Inga kommentarer: